Likeur en Jeneverfabriek Amsterdam (LJFA) streeft er altijd naar uw bestelling in goede conditie en binnen de aangegeven levertermijn bij u af te leveren. Bij pakketzendingen werken wij samen met derden. Bij grotere orders (startgewicht variërend per bestemming) zal een palletvervoerder worden ingezet. De prijzen van palletzendingen zijn afhankelijk van de bestemming. Neem voor meer informatie over de verschillende tarieven contact op met onze klantenservice: info@ljfa.nl. Besteld u vóór 09.00 uur, dan wordt uw bestelling in principe de volgende werkdag bezorgd, doch uiterlijk de dag erna.
Op de dag dat de bestelling bij ons de deur uitgaat, versturen wij een e-mail ter bevestiging van de verzending met de factuur bijgevoegd in Pdf-formaat. Na ontvangst van deze mail wordt het pakket de volgende werkdag of de dag erna aangeboden op het aangegeven adres in Nederland en België.
Verzendkosten (excl. BTW)
Neem voor meer informatie over de verschillende tarieven contact op met onze klantenservice.
Wanneer een pakket niet bij u afgeleverd kan worden op maandag t/m zaterdag (voor pakketten) laat de vervoerder een ‘niet-thuisbericht’ achter met daarop een afhaallocatie. Op dit ‘niet-thuisbericht’ staat ook een QR-code, door deze te scannen kunt u ook zelf de gewenste afhaallocatie kiezen. Indien het pakket niet wordt opgehaald, wordt deze retour gestuurd naar Likeur en Jeneverfabriek Amsterdam (LJFA). Wilt u uw bestelling daarna alsnog door ons laten bezorgen, dan brengen wij de verzendkosten opnieuw in rekening.
Bezorging op een alternatief adres
Wanneer u op werkdagen grotendeels afwezig bent, kunt u ons een alternatief bezorgadres geven. Dit adres maakt u van tevoren aan in uw account op de website. Bij het afronden van uw bestelling kiest u vervolgens voor levering op dit adres.
Traceren van pakketten en pallets
Heeft u uw bestelling geplaatst en wilt u graag weten wanneer u deze mag verwachten? In uw account kunt u gemakkelijk de track & trace-link van de desbetreffende vervoerder opvragen waarmee u uw bestelling kunt volgen. Hiervoor gaat u in uw accountoverzicht naar bestellingen. Zodra uw bestelling de status voltooid heeft, kunt u klikken op bestelling bekijken. De bestelling wordt dan geopend, waarbij u twee tabbladen krijgt bestelde artikelen en verzonden bestellingen. In het tabblad verzonden bestellingen kunt u vervolgens klikken op het logo van de vervoerder, hiermee wordt u doorgestuurd naar de track & trace-pagina van de vervoerder, waar u uw bestelling kunt volgen.
Klopt er iets niet?
Likeur en Jenevefabriek gaat ervan uit dat de zendingen u in goede staat en kloppend met uw bestelling zullen bereiken. Mocht er onverhoopt toch iets mis zijn gegaan met de inhoud van uw pakket of pallet, dan verzoeken wij u binnen twee dagen na ontvangst van uw bestelling contact met ons op te nemen. Bij voorkeur door een e-mail met daarin uw ordernummer te sturen naar info@ljfa.nl of anders telefonisch via +31(0)20-492 2384
Leveringsvoorwaarden
Middels het plaatsen van de bestelling via onze website, wordt een leveringsovereenkomst gesloten. De klant ontvangt een orderbevestiging via e-mail. Likeur en Jeneverfabriek Amsterdam (LJFA) verplicht zich hiermee tot levering van de bestelde artikelen voor zover de voorraad dat toelaat. De klant verplicht zich tot het betalen van de bestelde artikelen binnen de vooraf gekozen en overeengekomen betalingsvoorwaarden.
De order wordt na ontvangst in behandeling genomen en na betaling worden de orders binnen maximal 2-dagen verzonden. Op de site wordt bij de klantgegevens aangegeven in welke status de order zich bevindt. Na verzending van de order verandert de status naar ‘voltooid’. Verzending van de order wordt via e-mail aan de klant bevestigd, met in de bijlage de factuur. Indien gekozen is voor achteraf betalen op factuur, dient de betaling op basis van deze factuur te worden voldaan. Voor direct betaalde orders is de factuur enkel bedoeld voor uw eigen administratie.
Tijdens het bestelproces wordt op de site aangegeven of een artikel op voorraad is. Hieraan kunnen echter geen rechten worden ontleend. Artikelen met de indicatie ‘tijdelijk uitverkocht’ kunnen niet worden besteld, dit wordt door het systeem geblokkeerd.
Indien een artikel bij behandeling in het magazijn onverhoopt toch niet leverbaar is, wordt deze uit uw order verwijderd. Indien u het totaalbedrag van de order vooraf heeft voldaan, zullen wij het bedrag van het niet geleverde artikel crediteren. Ontbrekende artikelen worden in principe niet nageleverd en dienen opnieuw te worden besteld. Bij bestellingen die op factuur zijn besteld, wordt alleen voor die artikelen gefactureerd die daadwerkelijk geleverd worden.
Retourneren
Retourzendingen zijn in principe niet toegestaan, tenzij het een klacht of een beschadigde zending betreft. Hierbij geldt dat er vooraf schriftelijke toestemming moet zijn gegeven door Likeur en Jeneverfabriek Amsterdam voor het retourneren van de producten.